Оформлення замовлення

Оформити ваше замовлення ви можете через наш сайт цілодобово. Обробка та узгодження деталей замовлення відбувається у робочі дні з 10:00 до 18:00.

Після оформлення замовлення на сайті, наш менеджер перевіряє наявність товару та узгоджує з вами деталі замовлення.
Після узгодження деталей замовлення ви отримаєте реквізитами для оплати.
Якщо у вас виникнуть додаткові питання щодо замовлення, просимо вас ставити їх до оплати замовлення.

Оплата замовлення здійснюється:

– на розрахунковий рахунок Приватбанку (після узгодження з менеджером);

Після отримання вами реквізитів для оплати, ваше замовлення бронюється на дві доби. Якщо ви з будь-яких причин не можете оплатити замовлений товар, повідомте нас про це. Як виняток, можливе продовження бронювання ще на день. Якщо протягом цього часу покупець не оплачує замовлення та не виходить на зв’язок, воно анулюється. Дякуємо за розуміння!

Доставка замовлення:

1. Укрпошта

Відправлення замовлень “Укрпошта Експрес” з повною оціночною вартістю вашого замовлення, оплата за доставку – при отриманні (орієнтовна вартість послуг Укрпошта: від 30 грн.).
Час отримання – 4-7 робочих днів.

2. Нова Пошта

Оплата за доставку при отриманні (орієнтовна вартість послуг Нова Пошта: від 50 грн.) Посилки оцінюються по вартості вашого замовлення.
Час отримання – через 1-4 робочих днів після відправлення.

* Після надсилання посилки ви отримуєте від нас номер транспортної накладної, за яким можете відстежувати місцезнаходження відправлення на сайтах Нової пошти та Укрпошти.
В обох випадках для отримання посилки вам необхідно мати при собі паспорт.

Якщо жоден із вказаних варіантів доставки вас не влаштовує, зв’яжіться з нами – ми готові обговорити можливі альтернативи.

Графік відправлень

Замовлення відправляються впродовж 12-48 годин з моменту оплати в порядку черги. Відправляємо щодня, крім неділі та святкових днів.

Номер відправлення очікуйте sms-повідомленням після 20:00 або зранку наступного дня.
В інший час ви можете отримати консультацію за телефоном +38097-267-33-73 Ганна.

Обмін і повернення товару належної якості

Шановні покупці, наша компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», який дає вам право повернути або обміняти товар, який не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки.

Обміну та поверненню не підлягають товари з переліку затвердженого постановою КМУ від 19.03.94 р № 172.

Ви можете обміняти товар належної якості на аналогічний товар. Обмін товару проводиться протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, за умови, що товар не був у споживанні, збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, фабричні ярлики, а також є товарний чек або касовий чек або інший документ, що підтверджує оплату зазначеного товару. Відсутність у Вас касового чека або іншого документу, що підтверджує оплату не позбавляє Вас можливості обміняти товар.

У разі відмови покупця від товару належної якості, вартість доставки товару та відправлення його назад оплачується покупцем.

Зробивши замовлення на нашому сайті, ви надаєте згоду на всі умови, зазначені вище.